Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

Hurvínek... když nic jiného, bude aspoň bžunda a koložbrnda ... a jooo, jedna tam už vlastně byla:-)

0 0
možnosti
VK

Ovčáček. Ten okecá úúúúplně všechno.;-D

2 0
možnosti
Foto

Kdybych to vzal, dělal byste mi mluvčího8-o?;-D

A jinak třeba Jirka Grygar. Jenže ten s by s tím všechny spíš poslal do pad´ous;-) Nebo Marek Eben. Ale ten by se k tomu postavil nejspíš taky jako předešle jmenovaný. Nebo Jirka Schmitzer. Tek dokáže, jako správnej chlap říct i hov...;-) No a mezi blogery, jéje, těch by bylo.....;-D

1 0
možnosti
PBR

Určitě jste myslel mezi blogery jako vhodného kandidáta mě ;-D;-D, ale já už mám taky od místních blogerů a diskutujících slíbeno, že budu vrchním poradcem Putina, takže to asi nechám někomu jinému. Ale ten Marek Eben, ten by se mi tuze líbil R^

1 0
možnosti
Foto

Na tom vůbec nezáleží.   Jisté je, že někomu se líbit bude, jiný bude skřípat zubama a svět ovcí a jejich farmářů se bude točit dál a pořád stejně bez ohledu na to, kdo to bude.

3 0
možnosti
JT

Budte v klidu, az budu presidentem nebo kralem, tak se si libit budu a na nazorech ostatnich uz nebude zalezet.

0 0
možnosti
KS

Je načase posadit na židli krále a na staletí máme s touhle šaškárnou vystaráno. Navíc je to levnější.

2 0
možnosti
JT

Puvodne jsem chtel byt president, ale vzal bych i krale.

0 0
možnosti
Foto

Ze všech uvedených kandidátů je pro mě přijatelný pouze M. Zeman. Ze sluníčkového Z. Svěráka a válečného štváče K. Schwarzenberga mám silné obavy o budoucnost národa.

2 12
možnosti
RC

a MZ nestval do valku proti islámskému státu? Zda se mi, ze si vybirate jen to, co se hodi?

9 1
možnosti
Foto

Ze všech uvedených kandidátů je pro mě přijatelný pouze M. Zeman. Ze sluníčkového Svěráka a válečného štváče K. Schwarzenberga mám silné obavy o budoucnost národa

3 12
možnosti
Foto

Napadá mě Daniel Herman.

0 4
možnosti
Foto

Jeden ze zastánců podřezávání svázaných zajatců.

2 0
možnosti
VT

Příští prezident - Zeman a ani Schwarzenberg určitě ne (věk). Chce to někoho mladšího, energického, zkušeného, trénovaného a aby to na ruské ambasádě a u korunovačních klenotů se ctí ustál bez šavle (Kalousek, Ruda z Ostravy, Bolek Polívka a pod.)

0 0
možnosti
JT

Kdyz teda myslite, tak ja to vezmu.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1351x
"Obyčejný" občan, kterému není lhostejný svět kolem.

 

Seznam rubrik