Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trochu předčasná otázka, nemyslíte?

0 0
možnosti

U zkušených matadorů (M.Zeman, K. Schwarzenberg) určitě. U "nových" tváří myslím, že ne - budou muset co nejdříve začít se svou propagací, aby si voliči na tu myšlenku zvykli (viz. Z. Škromach).

0 0
možnosti

Myslíte, že Schwarzenberg si uvědomí, že je už starý?

0 0
možnosti

Pokud bude kandidovat Větva, volím jej !!!!!!!!!!!!!!!!!!! a to zcela vážně !

5 0
možnosti

Vaši kandidáti ve mně působí hrůzu a pokud by kdokoli z nich byl prezident, znamenalo by to totáoln í degradaci kreditu tohoto státu.

2 0
možnosti

Fakt všichni? Já bych si některé z nich dovedl představit... Pojal jsem to i jako formu diskuze nad dalšími jmény.

0 0
možnosti

s prehledem vyhraje Zeman. troufnu si tvrdit, ze jeste vyrazneji nez minule.

1 0
možnosti

On se bude měnit volební systém ? 8-o

1 0
možnosti

pokud bude chtít Andrej Babiš tak nebude mít konkurenci!:-P

0 0
možnosti
Foto

Škromach? No nazdar.

Někdo tu navrhl gen. Šedivého. Co Vy na to?

Jiří Grygar se pohybuje mimo reálný svět, i když kdysi býval dobrý.

1 1
možnosti

Z. Škromach to, nejspíš, myslí vážně... Gen. Šedivého bych si uměl představit.

2 2
možnosti

Co bývalý mluvčí prezidenta Havla - pan Špaček? ten by šavli nepřidal ;-D

3 1
možnosti

Určitě. Charisma, vzdělání, vystupování a za ty roky v roli kancléře má určitě i dost diplomatických zkušeností.

1 1
možnosti

Výborný článek. Za mě karma. Zaujala mě volba pana generála Petra Pavla. Nikdy mě nenapadl, ale myslím si, že by byl výborná volba. Sice nemá zkušenosti s politikou, ale jinak jak jste psal - je respektovaný, má charisma a i vychování. Taky by mi nevadila paní Roithová, možná i pan Štěch...;-)

4 2
možnosti

Hlavne uz ale nekopa za nase zajmy, ale za EU a NATO

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS