Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J27a29r52a 14R71a89n70k 1381906579851

Mikhail Zurabov, the Russian ambassador to Ukraine, described the exchange of lists of more than 1,000 prisoners from each side as a “breakthrough.” Ukrainian President Petro Poroshenko confirmed the prisoner swap could begin Saturday.

Gunfire fell silent across eastern Ukraine after the deal was signed in Minsk by all three sides and the Organization for Security and Cooperation in Europe.

Poroshenko said he ordered his forces to halt hostilities at 6 p.m. local time and separatist leaders said they did likewise.

Agreement was reached during a “long conversation” with Russian President Vladimir Putin, Poroshenko said. Monitors from the OSCE will oversee the truce.

The negotiators also agreed on the withdrawal of heavy weaponry and the delivery of humanitarian aid to devastated cities, the OSCE said.

German Chancellor Angela Merkel said: “We’ll have to see whether Russian troops are withdrawing from where they are, whether there are buffer zones ...”

Leonid Kuchma, a former Ukrainian president who signed the deal, said even though forces have been told to stop fighting, “it doesn’t mean that someone will not fire from behind the corner.”

The NATO summit approved plans to create a rapid response force to counter Russian aggression, if an alliance country were to come under attack. Ukraine is not a NATO member, but the alliance has been alarmed by Russia’s actions in Ukraine.

“It sends a clear message to any potential aggressor: Should you even think of attacking one ally, you will be facing the whole alliance,” said NATO secretary general Anders Fogh Rasmussen. Keeping pressure on Moscow, EU ambassadors gave preliminary approval Friday to new sanctions on Russia, an EU diplomat said.

0/−2
7.9.2014 22:58

J36a77n 42C87h48r34á62s33t60e63k 7496931182593

Nedovolená tapeta už nejméně v šesté diskuzi.Rv

0/0
7.9.2014 23:15

V16l21a51d61i39m98í85r 26H61r11u98b42ý 4147303174889

Zase debilně na českém blogu anglicky.

+1/0
8.9.2014 10:17

B14o93h35u41m47í41r 80Š31i59m90e62k 3891920584554

Je dobré vědět, že NATO nemá své tajné služby. Zde jen kriticky dochází k vyhodnocování zpráv tajných služeb všech členských států.

Je ostudou, jestliže prezident tvrdí, že nezná výstupy svých tajných služeb!!!

+1/0
7.9.2014 14:30

V90l61a56d85i63m92í94r 12H18r61u73b54ý 4817333974399

Zeman nic takového netvrdil. Tvrdil, že mu stačí "jeden pán (Lavrov) povídal".

0/0
7.9.2014 16:30

B54o72h54u52m97í41r 77Š60i29m94e89k 3601390654814

Já jsem ho slyšel mluvit o svojí důvěře k Lavrovovi

0/0
8.9.2014 10:52

V95l53a22d93i48m77í87r 69H56r32u72b74ý 4497843514879

A  jiné důvody neuvedl!  Takže nutně přepokládám, že jiné zdroje informací nepoužil. Případně, že jim (včetně českých tajných služeb) nevěří ani slovo.  Trochu tristní u prezidenta, ne?

0/0
8.9.2014 11:42

J71. 14G10r11o42h 7177941629

Je jasné, že na obou stranách konfliktu bojují tzv.dobrovolníci, je dodávaná výzbroj a výstroj bojujícím stranám. Na straně Kyjeva  žoldnéři placení oligarchy, na straně separatistů male jednotky dobrovolníků z ruské armády. To že je příměří a jen někde se ještě střílí, to nevydrží dlouho. Je divné, že směrem k Dombasu a Mariopolu míří velké kolony obrněné techniky UA armády, bude se čekat na vhodný okamžik možná že dojde k provokaci ze strany dobrovolnických batalionů řízených Pravým sektorem a separatisti odpoví palbou a konflikt vypukne ještě ve větší míře. V důsledku toho bude Rusko obviněno z eskalování konfliktu a EU vyhlásí ještě tvrdší sankce. Jsou to jenom moje doměnky, radši bych byl aby se nestřílelo a neumírali zbytečně nevinní civilisté.

+1/−2
7.9.2014 14:09

B94o58h47u33m88í48r 23Š77i19m31e29k 3801370804104

Separatisti řízení Kremlem žádají oddělení východních oblastí od Ukrajiny. Dokud nedojde k tomuto oddělení, nebude mír na Ukrajině. Putin potřebuje Krym a předdněpří. Dokud je nebude mít, není šance na mír.

+2/0
7.9.2014 14:33

J96. 75G22r34o57h 7187801479

Já o Putinovi vůbec nepsal. Putin dělá vynucené kroky a na celé čáře prohrál,

1) změnou vlády na prozápadní

2)obsazením Krymu (precedens Kosovo díky EU a USA)

3) válkou na jihovýchodě Ukrajiny-zde je silný zbrojní průmysl vybudovaný ještě za SSSR, ukrajinské firmy jsou významnými subdodaveli při výrobě obrněné techniky, motorů do všech používaných letadel SU a MIG, výrobce lodních motorů pro různé typy válečných lodí a dalšího vojenského materiálu za použití ruských licencí, tzn. zbrzdění modernizace ruské armády min. o dva roky

Těch důvodů se dá najít více.

0/−1
7.9.2014 15:36

B93o46h97u45m48í45r 27Š13i17m83e64k 3701740134474

Nemyslím si, že by Putin prohrál. Putin vyhrává!

0/0
7.9.2014 15:47

V83l15a44d11i70m49í83r 18H79r75u51b15ý 4517933824169

P ř e s n é !!!

   Jen jste nepoznamenal, že bezvěrci s klapkami na očích mají ještě jeden 'argument': ti druzí (a jen ti druzí) mají mozky vymyté.

+1/0
7.9.2014 11:56
Foto

K24a81r79e38l 12S69t66e85j96s19k33a52l 2680128327917

Bohužel dosud (ani všemocná CIA) nikdo nepředložil jasný (a nerozmazaný, nekvalitní) důkaz o přítomnosti Ruské armády na Ukrajině. Separatisté, odpadlíci z UA, ruská menšina na Ukrajině atd. NENÍ RUSKÁ ARMÁDA!!!

+5/−5
7.9.2014 8:40

M26i37l27a86n 58M71r42k12á76č43e90k 9610838731518

Separatisté, odpadlíci z UA, ruská menšina na Ukrajině atd.   Máte pravdu, to není. O tom také nikdo nepochybuje. Ale bavíme se o jiné skupině bojovníků, kdy i Moskva přiznala, že jsou to ruští vojáci. Byť na dovolené...

+5/−1
7.9.2014 8:47
Foto

K10a68r98e58l 35S73t42e97j10s96k64a34l 2290438417237

Ale stále to není žádná oficiální Ruská armáda... Na straně UA bojují také vojáci "na dovolené" z jiných zemí přeci a nikdo se nad tím nepozastavuje???

+2/−5
7.9.2014 9:45
Foto

K95a69r37e32l 70S65t80e45j56s95k82a28l 2770278967827

PS: Ještě nikoho nenapadlo, jak je možné, v době kdy je na každém mobilu velice kvalitní foťák s kvalitním videozáznamem a na běžný a levný automatický fotoaparát lze nahrávat videa v HD kvalitě, že drtivá většina videí je totálně nekvalitních a rozmazaných jako z doby před pěti lety...

+3/−3
7.9.2014 9:47

J73i26ř17í 25K51i25n73d30l 2838347493537

No vidíte a já viděl na internetu a dost kvalitních fotografíí ruské techniky a i v televizi a nebylo to rozmazané. Kde to vzali ti separatisté, že by je stále brali ze skladů. :-)

+5/0
7.9.2014 9:52

M66i19l58a38n 34S42t31e62h34l47í76k 7670699973611

Jedna věc jsou snímky z běžné vzdálenosti a jiná satelitní snímky špionážních družic. Tam skutečně nemůžete očekávat HD kvalitu.

0/−1
7.9.2014 11:36

B70o49h22u63m68í82r 67Š64i90m20e70k 3571250344794

Stejskale, myslel bych trochu!

+1/0
7.9.2014 14:36
Foto

K36a87r46e13l 27S59t22e18j12s69k12a55l 2670108957337

Šimku, myslel bych trochu a nepapouškoval neověřené zdroje ;-)

+1/−2
7.9.2014 20:01

V89l11a70d16i20m34í95r 25H20r45u56b33ý 4897573744609

Nesuďte podle sebe. Většina lidí myslí.  Jen Vy se domníváte, že papouškují - jen proto, že mají rozdílný názor.

0/0
8.9.2014 11:39

V63l72a75d37i54m15í39r 77H13r83u30b53ý 4967353524409

Pane Stejskale, víte, že

  a/  Délka dovolené je v Ruské armádě (tak, jako byla v té sovětské) je deset dní, výjimečně až patnáct (+ dní na cestu). Kolik toho 'nabojují' hoši za týden či deset dní?

  b/  Na dovolenou se jezdí ve vycházkové uniformě. To ji na Ukrajině pečlivě uloží, zaevidují, vyfasují "maskáče" a osobní zbraň. Pak po týdnu či deseti dnech vrátí do výstrojního střediska, dostanou zpět   s v o j i   uniformu (samozřejmě čistou a vyžehlenou) a hajdy k útvaru?

  c/  Účast v zahraniční armádě je ve většině států trestná (přinejmenším pro vojáky). V Rusku rovněž - a tresty jsou tvrdé. To ti hodní hoši, kteří jsou pomáhat Ukrajině riskují, že je pohraničníci chytnou?

  d/  Pro výjezd z Ruska do zahraničí je (kromě pasu, který ovšem voják nemá) potřeba i výjezdní povolení. Jak ho ti hoši získali (navíc zřejmě velmi rychle)? A jak jsou střeženy hranice s bojujícím státem, že projdou tak snadno tam i zpět bez pasu? V tisících?

  Předpokládám, pane Stejskale, že v mozkovně máte mozek. A že Vás někdo naučil, jak se používá. Takže jste si obdobné otázky, které kladu na konci jednotlivých odstavců, také položil a odpověděl. Mnozí, kteří jsme přesvědčeni, že Rusové jsou (neoficiálně, zato organizovaně a intenzivně) do boje zataženi, budeme rádi, jestli nám na ně (rozumně) odpovíte.

   Za všechny předem děkuji.  VH.

+3/0
7.9.2014 16:28
Foto

K21a83r82e20l 21S16t30e23j78s44k42a25l 2130548187157

Ad a) + b) nezajímá mě to, já nikde netvrdím, že tam jsou vojáci na dovolené. V uvozovkách to mám proto, protože si nemyslím, že to je dovolená ;-) + b) byl jsem jak na dvouleté ZVS, tak i poté mnoho let jako voják z povolání, takže velice přesně vím, v čem se jezdí na dovolenku u armády.

Ad c) tvrdím snad někde toto??? Znám zákony!

Ad d) V Rusku jsem mnohokrát byl a nevím nic o nějakém výjezdním povolení. Rusové běžně dostanou vízum a jedou si kam chtějí...

Takže odpovědi máte, jak s nimi naložíte je Váš problém, zřejmě opět cokoliv otočíte. Kdyby jste měl v mozkovně mozek a používal ho nestranně a nezaujatě, tak byste brzy hledal odpovědi na otázky, proč nikdo nepředložil žádný důkaz nebo proč na Ukrajině neoperuje Ruská armáda. Zapojte ho a nepapouškujte mainstream ;-)

0/−2
7.9.2014 19:59

V46l21a53d95i92m84í97r 92H85r59u70b63ý 4117153674459

"Ale stále to není žádná oficiální Ruská armáda... Na straně UA bojují také vojáci "na dovolené" z jiných zemí přeci a nikdo se nad tím nepozastavuje??? "    Takže tato Vaše poznámka není o dovolenkářích? A co tedy naznačuje?  Jak Zeman - když jsou protiargumenty, tak jsme psali vlastně o něčem úplně jiném?

  Pro Vaši informaci:  Ano Rusové k výjezdu potřebují    v ý j e z d n í   vízum. Tedy povolení k výjezdu. Mě nebude učit znát, co to je, já to zažil v ČSFSR.  Prostě potřebují na výjezd bumážku. O tom píši. Ani tak jednoduchou věc jste nepochopil?

   Vy jste sloužil u armády? Hmmm  A nenapadne Vás, jak se zorganizuje protiútok z odříznuté enklávy sotva několik desítek km2 velké? Tedy odříznuté od vlastní armády, nikoliv od velkého Ruska (poslední výpad před souhlasem Putina směrem na Makijivku).

  PS: Rád jsem si přečetl Váš požadavek, abych nepapouškoval mainstream. Taková poznámka je pro mne vždycky spolehlivým sdělením, že se mé argumenty autorovi poznámky nelíbí a že nemá argumenty vlastní. (Pokud existují argumenty, není třeba používat taktiku nálepkování.) Jen pro úplnost: nevzpomínám si, že bych zrovna mnou výše uvedené argumenty někde četl či slyšel.)

  A ještě maličkost: svoji hlavu jsem používal i v dobách, kdy to nebylo bez újmy. Není důvod, abych s tím náhle přestal.

+1/0
7.9.2014 21:39

B83o91h60u24m29í30r 54Š34i93m72e53k 3331610414524

Stejskale! Na Ukrajině nemůže oficielně operovat Ruská armáda, protože by to bylo vyhlášením třetí světové války a nakonec by Putin nezískal to, co získat chce. Lampasákovi by to mělo být jasné!

0/0
8.9.2014 10:58

J59a52r19a 69R24a24n40k 1341906699141

Nekdy je mozek zarostly tukem....:-/

+1/−1
7.9.2014 23:00

J74a77n 89C26h68r69á38s95t13e59k 7586251292473

Tak s tím něco dělejte. Co třeba nějaká dieta ...?

0/0
8.9.2014 10:50

V28l67a45d32i31m96í86r 28H24r86u70b50ý 4907473254389

To ale patřilo panu Stejskalovi, ne?

0/0
8.9.2014 11:40

J67i65ř50í 75K95i92n91d50l 2228107243917

Na Krymu byli také dobrovolníci a najednou Putin přiznal, že se jednalo o vojáky ruské armády a vyznamenal je. V Rusku pohříbívají mrtvé vojáky, kteří padli na Ukrajině a Rusko to nezpochybňuje. Myslíte si, že jedna anebo druhá stran dá do tisku něco, co by prozradilo jak tyto informace získává.

+4/0
7.9.2014 9:50

J26a37r29o28m27í98r 20K48r61á44l 4740109434459

Nojo, jenomže to neznamená, že ho nemá.  Jen ho zkrátka nemusí kdekomu ukazovat.  Z toho by mohlo být víc škody, než užitku.

+1/−1
7.9.2014 9:57

M81i85l66a20n 54S18t58e84h90l22í91k 7970499403491

http://zpravy.idnes.cz/ruske-tanky-na-ukrajine-0s2-/zahranicni.aspx?c=A140906_122727_zahranicni_jw

0/0
7.9.2014 11:25

V31l45a60d56i95m79í98r 57H12r83u50b71ý 4287453744249

Jak si představujete   j a s n ý    a    n e r o z m a z a n ý    d ů k a z ???  A zkusil jste někdy hlavu (například vysvětlit, kde se vzaly síly na protiofentivu ve zcela izolované enklávě na jihovýchodě Ukrajiny o velikosti několika desítek km2; že enkláva sousedí s Ruskem je zcela nepodstatné, že?)?

+3/0
7.9.2014 11:59
Foto

K37a75r81e10l 75S22t92e80j95s91k16a87l 2660838527977

Máte jasný důkaz o tom, že na Ukrajině je Ruská armáda??? Předložte ho! Pokud nemáte, potom raději mlčte ;-) - v tom je totiž jádro pudla! Žádný důkaz není a ani nemůže být... A prosím, neoperujte zase s nějakými separatisty, přeběhlíky, povstalci ap. To NENÍ Ruská armáda!!!

0/−2
7.9.2014 21:25

V75l13a79d57i18m89í88r 37H32r10u74b96ý 4617203184549

Jak je to s Vaší hlavou? Zkusil jste vysvětlit onen problém. 

  Nelze, že, tudíž se napadá.

  Důkaz, který nebude oponenty desetkrát zpochybněn nebude nikdy existovat. A Vy to víte. Protože každý popřete jako nevěrohodný.

  Zopakuji svůj dotaz: Jak si takový důkaz představujete? Zdá se, že na něj nemáte odpověď.

+2/0
7.9.2014 21:43

T51o90m56á46š 92P44y68t31l86í57k 1711546185804

Plně souhlasím. Výborný článek.

+5/0
7.9.2014 8:39

P22a36v68e22l 94K45u44r98a12l 5441934850170

Víte já minule věřil důkazům CIA o ZHN v Íráku...

V součanosti nevěřím zprávám rozvětek ani slovo... zejména ne když komerční firma vysílá na oběžnou dráhu satelit schopný fotit s rozlšením 31 cm (povrch planety)  víc jim vláda USa zakázala a každou fotku smí zveřejnit až po 6ti měsících...

V takové chvíli CIA předhazuje fotky s 2x horším rozlišením než letecký průzkum v druhé světové?

+6/−3
7.9.2014 8:32

P68a33v35e96l 52K92u39r84a85l 5351444180860

(technologie v součanosti stačí na rozlišení 10-15 cm... jen to není nejelvnější... digitálně zle obraz vyladit až na nějakýh 5cm) už dávno by to mohlo být komerčně k dispozici a každý člověk s internetem by mohl mít absolutní přehled o pohybu ozbrojenců kdekoliv na planetě ať už patří komukoliv.

+1/−2
7.9.2014 8:35

M75i57l57a42n 92M36r26k23á55č33e16k 9150728251198

Tento "boj" připomíná debaty se zastánci konspiračních teorií. Byli Američané na Měsíci? Ano, byli. Tak předlož důkaz. Existuje video. Jasně, video, to ale není důkaz, předlož jiný... Atd.

+4/0
7.9.2014 8:28

P81a68v68e88l 30K88u60r49a73l 5301134420220

Ale je tam laserový odrazník na který si lze postívit zcela samostatně.

Máme dnes satelity které jsou schopné pozorovat povrch země v reálném čase s dostatečným rozlišením aby byl vidět tank. a nebo bojující pěchota.

Co kdyby vláda USA uvolnila k záběrům z těchto satelitů zcela veřejný přístup? pak by se mohl každý jedinec přes internet podívat co se kde na planetě děje a nemusel by vládě jenom věřit.

+2/−2
7.9.2014 8:34

M45i76l37a66n 77M11r58k37á39č77e18k 9950428231398

Soudný člověk si udělá obrázek i z nepřímých důkazů. Zastánci separatistů by jakkoliv detailní fotky stejně odmítli, protože přece nebudou věřit USA (EU, NATO).

+4/0
7.9.2014 8:44
Foto

O48t49a71k18a84r 51S19e38k76l 4111243595580

Titulek blogu je všeříkající. Nač důkazy !!

Píši to jinde , ale proč ne ještě jednou. Vždyť bez podpory Ruska ( nebo marťanů Jirky Paroubka) by povstalci nemohli vydržet v boji s regulérní armádou takřka půl roku !! To je ten hledaný "důkaz" !!!

+6/0
7.9.2014 6:50
Foto

L43a11d19i85s31l52a97v 45N50á46d45v83o93r30n31í29k 6934675277566

...ne..pro někoho nebude důkazem ani to až bude ukrajina opět ruskou gubernií

+5/0
7.9.2014 7:20

P47e14t96r 92Š46e63v21č85í49k 4965889695147

Máte pravdu, to samé bude s oním sestřeleným letadlem.. Komise přinesou výsledky šetření o vině proruského separátu, nebo přímo rusů a nikdo z těchto chlapců neuvěří. Už teď dopředu se na to připravují , když  už jsem zachytil názory, že ti angličané z černých skříněk stejně nic nevyčtou, na příkaz USA a CIA:-)

+6/−3
7.9.2014 5:36
Foto

S25t23a10n39d68a 33N33o37v86á38k 8209933176694

:-)  Ševčíku, Vy jste jasnovidec, jako Obama, ten už věděl druhý den, že to sestřelili separatisté  a nastoupily sankce!  Blahoslavená nevědomosti !  Rv Ty komise to zřejmě ví, ale nezveřejní to, nehodí se to do krámu !  Rv

+5/−4
7.9.2014 6:47

P91e60t94r 75Š91e37v38č15í44k 4645679495847

Nejsem jasnovidec Nováku, já prostě prorusákům věřím, když se hned po setřelení přiznali:-)

+6/−1
7.9.2014 7:19

M68i13l25a29n 27M50r26k76á73č82e24k 9960738801918

Ano a i to přiznání dnes zastánci separatistů zpochybňují. Je to opravdu těžké.

+3/0
7.9.2014 8:50

J36i27ř56í 95Ř56e93z16n69í35k 4962592113795

Pokud z těch černých skříněk nic nevyčtou, tak to bude pouze jasný důkaz toho, že nejdříve ze všeho  explodovala nálož uvnitř letadla.

0/−1
7.9.2014 10:59

J91a84r22o11m57í39r 26K66r94á76l 4250289254419

Tak to je nesmysl.  Ty skřínky vydrží spíše ten výbuch těsně vedle nich, než náraz letadla do země.

+1/0
7.9.2014 12:38

J62a54r59a 20R33a87n52k 1461416499471

Rv41 let trvalo, nez se "eastern Europe" zbavila toho "puncu"  byt prirazena k Azii....a ted se opet polovina CR snazi pripojit k RF.....pak ze nejsme SvejciRv, lehceji ohybajici pater a byt poslusni....

+5/−5
7.9.2014 5:14

J32i43ř52í 35Ř51e45z12n53í51k 4952802563955

A to všechno proto, že čeští zahradníci uměli pěstovat lépe šeříky a konvalinky, tak abychom nemohli konkurovat Holandsku s jeho tulipány, tak nás za trest šoupli do východního bloku.

+1/−2
7.9.2014 6:53



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.